Tkose Merhabalar sabah 2.doz tetanoz asisini vuruldum 26 haftaligim suan asiri midem bulaniyor basim agriyor bu durumu yasayan oldu mu
1Ali Tkose benimde ikinci dozdan sonra baş ağrısı oldu , gecede ateşim çıktı ama sabah kol ağrısı dışında daha iyiydim
Neferut Tkose ben tetanoz aşısı olalı bir haftayı geçti ama baş ağrım hala kesilmedi. İlk önce tansiyona bağlıyordum tansiyonum düştü ama baş ağrım geçmedi
Tkose 1Ali suan basim catliyor resmen midem de bulaniyor ilk dozda boyle olmamistim sadece kol agrim vardi