Tictack benim bazen 120-130
Ben bi de burnumdan nefes alamıyorum astım hastasıyım sürekli soluk soluğa yaşıyorum şimdiye kadar en düşük 95 gördüm
Henüz gitmedim açıkçası bu gebelik döneminde ne yapabilirler onu da bilemedim
Doktor çok da üstüne düşmedi benim tansiyon normal çıkıyor. Sizin tansiyon nasıl ?