beyazmelegim benim de ikili testim riskli çıkmıştı ve bunun üzerine doktorum fetal DNA önerdi. Yanılmamıştı, bebeğimin down sendromlu olduğunu öğrendim. Risk varsa doktor her ihtimali söylemek zorunda. Doktor size bu bilgiyi vermeseydi ve bebeğiniz Allah korusun sorunlu doğsaydı bu kez doktor ihmali diyecektiniz. Çok şükür temiz çıkmış sonucunuz ama doktorunuz hatalı değil, doğru olanı yapmış.