Atss0000 3 doğumum da gelişim geriliği sebebiyle oldu, su azalıp gebelik zehirlenmesine dönmüştü ikisinde, son bebeğimde sadece gerilik ile devam etti. Biri 6 , biri 4, biri de 3 hafta geride doğdu, şükür sağlıklılar 🙏 Bebeğinizin gelişimi az da olsa devam ediyorsa,suyu içerde tutacak kadar idare ediliyorsa ve gebelik zehirlenmesine dönmediyse erken alma taraftarı değiller.. doktorlar olabilecek en kötü ihtimalleri dahi söylemek zorundalar, o yüzden kendinizi söylenenlere takılıp üzmeyin🙏bu süreçte sizi 2 haftada bir gerekirse haftada 2-3 gün kontrole çağırırlar yakın takip ederler. Normalde 2 hafta geride veya ileride olmasını normal karşılıyorlar ama suyu azaldığı için takip edecekler muhtemelen.. ki sonradan su seviyesi toparlayabilir çoğu kişide öyle oluyo veya süreç boyunca idare edecek durumda devam edebilir yani. Havuç suyu günde 1 su bardağı tüketin, 2 litre su içmeye ve beslenmenize dikkat edin🙏 bide kendinizi fiziksel yormamaya çalışın, bol bol dinlenin.