anneolmak_icin Kızlar sezaryan ile doğum yapacağım Allah nasip ederse 🥹🤲🏻💙İlk acemi anneliğim Tecrübesizim çevremdeki insanların göğüs pompası almamı tavsiye ettiler dediklerine göre sezeryandan hemen süt gelmiyormuş hangi marka alayım günlerdir araştırmaktan kafayı yiyecegim doğuma neredeyse iki hafta gibi bir süreç kaldı tavsiyelerinize ihtiyacım var
minnosbirkiz anneolmak_icin ben lansinoh çift sağım yapan makineden aldım, çevremde ki herkes çok memnundu, bizzat yengemdede kullandık, sağımlarını hep ben yaptım, çok güzel çekiyor ☺️
DENIZ_55 anneolmak_icin evet sezryan dogumdan sonra hemen gelmiyor ben kullandım çok memnunum acura ac-3010 bu marka kullandım ben
anneolmak_icin minnosbirkiz O modeli ben de çok araştırdım canım acente lansinoh arasında kaldım ikili alacaktım ikili de çekim azalıyor diyorlar o benim kafamı karıştırdı🥲
minnosbirkiz anneolmak_icin bitane arkadaşa yorum yazdım az evvel duvarımdan okuyun, bence çift sağımlı daha güzel, daha konforlu, gücünde düşüşte olmuyor merak etmeyin 🥰 ayriyetten teklide kullanılıyor, borusunun tıpası var