Fatmaa06 26+1 hamileyim grib olmuşum kemiklerim falan baya ağrıyo ya içinizde hasta olan varmı Hastaneye gitmeye gerek var mı geçer mi kendiliğinden bişey olur mu ama çok halsizim Bazıları gitsende bişey yapmıyolar diyolar
sulenaz Fatmaa06 merhaba korkmayın ben bolca ıhlamur ve limonlu ballı sıcak su içerek atlattım zaten bunları içince vücut terliyor ve uyuma hissiyle dinleniyor bolca dinlenin umarım en yakın zamanda geçer birde lütfen doktorunuzdan tavsiye alın