Seldahilal Kızlar başlıktaki gibi cocgum için dolap almayı düşünüyoruz bebsiim 2 aylık şuan kıyafetlerini kendi dolaplbiminda bir köşeye koyuyorum pek bı kıyafet yok ama yiende olmuyor kendi doalbimda Sizce 4 kapalı mı alayaim yoksa 6 kapaklimi dhaa iyi
startown Seldahilal https://mutluresim.com/images/2024/09/09/zK8fBS.jpg. Ben kızıma bu dolabı almıştım.şimdi 2.5 yaşında.çok sağlam ve kullanışlı.bir tarafta onun eşyaları bir tarafta kutularda oyuncakları var.Şimdi tekrar hamileyim.Nasipse oyuncakları çıkarıp kardeşinin eşyalarını koyucam.O kadar itmeye çekmeye taş gibi tek bir kusuru olmadı hamdolsun.Boy olarak iki seçeneği var ben 210cm olanı aldım ❤️ https://ty.gl/1iwl6evwqva2m
twinsmom__ Seldahilal Bunu aldm ben eni 140 boyu 210cm Gayet sağlam geldi ilgilenirseniz bu markanın daha güzel modelleri de var
Seldahilal startown bende bu alicama ama tek sorun 4 kapalı mı yoksa 6 kapaklimi olsun ona karar veremedim🤭
yyelizmol Seldahilal https://ty.gl/wlehzr33k9uwq biz bebiş için bunu aldık gayet kullanışlı olacağını düşünüyoruz büyüyünce de rahatlıkla kullanabilir diye düşündük o yüzden düz bir şey tercih ettik kulplarını ahşap yaptık (görsel eklemeyi becerebilirsem eklerim😀)
startown Seldahilal yani 4kapak hayli hayli yeter bence ama zaten ölçülere baktıysanız standart dolap ölçülerinden daha dar.6kapaklısının da kocaman bir dolap olduğunu sanmıyorum.