Kızlar bat 15 Eylül bugün erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi çıktı ama beyazdı anlam veremedim 1 haftaya yakındır karın bel ve bacak ağrım var bulantı kusmam var baş dönmem çok fazla tansiyonum düşüyor dünden beride göğüslerim çok dolu dolu ve hassas test için acelemi ettim acaba birde o beyaz çizgi ne anlama geliyor bilen varmı