Canlarrr Mersindeyim şehir hastanesine şuan yatıyorum kaldığım yerde hemşireler çok iyiler normal doğum yaparlar mı bilmiyorum tansiyonum da oynama başladı ilk doğum diye bilmiyorum. Sezeryan olacaksa pek farklı bi şey yok bence normal doğumda zorluyorlar diyorlar.