gmzaduman ben kendimi kodladım, açken açlık duygusunu sağlık olarak algılıyorum. Bu açlık orucu su orucunu araştırırken işlenmiş kafama, midem guruldadıkça sanki vücudum kendini tamir ediyor arınıyor kendine geliyor gibi haz alıyorum. O haz, yemek yemenin verdiği hazzı geçiyor. Bu kodlamamdan beri hep fit kaldım, herkese öneriyorum🙏🏻 az yiyip sonra acıkmaktan, gece guruldamalarından, öğün atlamaktan vs keyif al😍 tabi hamile ve sonrasında emziren anne olacağımızdan, abartmadan🤗