Arkadaşlar reglim 13 gün gecikti hastaneye gittim planlı bir gebelik istiyordum bir türlü sonuçlanmadı beta’ya geleceğim ilk önce 56 sonra 3 00 sonra da 1158 falan çıktı bugün tekrar doktora gittim doktor keseyi normal ultrasonda göremedi alttan ultrason yaptığında da kese var ama içi boş dedi 2 hafta daha bekle olmaz kürtaj olursun dedi ben Kırklareli’nde yaşıyorum şu an İstanbul’a gidip geliyorum her ay burada da doğru düzgün özel bir hastanede yok Bir tane var ama çok memnun olmayan insanlar tanıdım devlet hastanesi kesinlikle doktorları ilgisiyle alakası neyse konuya geleyim İstanbul’a gideceğim zaten dedim bana dedi ki bugün kan sonuçları ver İstanbul’da mutlaka görün zaten bendeki ultrason makinesi çok da iyi değil yani kötü oldum normal mi başına gelen var mı