Btlshnnn Nasılsınız nasıl gidiyor ağrılarınız var mı benim iki gündür oğlan kendini sertleştiriyor sonra vurmaya başlayınca vajinaya doğru vuruyor 😅arada sırtım ağrıyor 27+3 olduk en son 3 hafta önce gittim 700 gramdı çarşamba kontrolüm var bakalım kaç oldu
Tomucuk12 Btlshnnn Ben de daha yeni girdim 27. haftaya karnım benim de çok sert nedense of vallahi sağlıkla sıhhatle çabucak geçse şu haftalar
Ebrulis Btlshnnn bende 27+3 3 hafta önce gittik 734 gr di cumartesi tekrar gideceğiz. Sertleşme bende bugün yasadım korktum bi an. Sağlıkla kucağımıza alalım bebislerimizi🌸
Hande90- Btlshnnn Benimki öyle hareketler yapıyor ki aşağıya doğru tekmeklemi mi dersin, uçan tekme mi dersin kendisi çıkıcak diye korkuyorum. Birde çok çişim geliyor çişimi tutamıycakmışım gibi
rumeysa_1c Bende şuan 27+4 deyim belim ağrıyor ayakta durunca ve karnım sertleşiyor sanırım hepimiz ayni şeyleri yaşıyoruz
Btlshnnn Ebrulis annelik zor insan herşeyden korkuyor bende sıkıntı yaptım kendime neden böyle oluyor diye ama bence çoğu kişi yazdığına göre normal bu haftalar da🥰
Asmklc Btlshnnn ben biraz 29+6 olabilirim🥹 bel ağrilarim basladi hafiften benim de. karın birden büyüyor diyorlardida inanmazsim Benimde 25+3 gunlukken gittigimde 790’gramdi. cumartesi randevumuz var, iple çekiyorum😍🤪
Madagaskar Nurbozdag08 ben de 27+6 dayım. Ayakta durunca ya da yorulunca neredeyse hiç hareket hissetmiyorum. Uzandığım zaman hissedebiliyorum. Normal bence bizim yaşadığımız durum. Biz hareket halindeyken bebişler uyku modunda oluyormuş.
Btlshnnn Nurbozdag08 evet büyüdükçe hareketleri azalıyor bazen çok net oluyor bazen de uyuyor sanki ne yapsam oynamıyor 🥰