Kızlar benim 2 tane oğlum var şimdi Allah’ın izniyle kız karnımdaki doktorlar öyle diyor Allah bilir ben diğer iki oğlumda bu şekilde aşırı yorgun bitkin vs deildim bunda ayağa kalkacak halim yok hatta diğerlerinde beni görenler sen mi hamilesin bizmi bilmiyoruz diyorlardi ama şimdi bu gebelikte 4 aylık olmuşum ama hala ölü gibi dolaşıyorum sizinde öylemi oldu