Ebrugur2019 Merhaba öncelikle hayırlı doğumlar dilerim...Bende sezeryan Doğum yaptım elbette herkesin hikayesi farklı olacaktır ama inanın korkacak hiç birşey yok herşey bir anda olup bitiyor bu kadar mıydı diyorsunuz sonra zaten bebek varya o mucize varlık öyle bir destek oluyor ki... Sevgiler 😇