Selinnur27 Kızlar idrarda enfeksiyonu çıktı bebeğime zararı olur mu yarın gidicem doktora panik yaptım sağ kasıkta yanma hissi var 😭
Kubra6694 Selinnur27 doktor zaten hemen ilaç veriyor. Korkutmak istemem ama zararı oluyor. Panik yapmayın bence ilaçla geçiyor zaten. Eğer yarına kadar bekleyemezseniz acil kadın doğum doktoruna gidip ona da gosterebilirsiniz
basakc36 Selinnur27 Doktorunuzun verdiği ilaçları mutlaka kullanın.Benim çok yüksekti enfeksiyonum antibiyotik ilaç iğne kullandım biraz düştü. Bol su tüket
Bussul1 Selinnur27 bende gebelıgımın en basından beri var ve naptıysam gecmedi tekrarlıyor devamlı . Kanama vs olmadıgı sürece bebege etkı etmeyecegıni söyledı doktor bana🥲