dlsh2202 Merhaba kızlaar. Bebisimin adı Yaren olacak o kesin ama ikinci isim de koyacağım. Bunun icin Yaren Umay diye düşündüm. Ama henuz tamam diyemedim. Yaren in yanına farklı bir isim ve anlamı guzel bir isim fikir önerisi olan varsa yazabilir mi 🙏😇
babycom456 dlsh2202 bence yaren tek de güzel , yaren umay cok uzun gibi geldi yani yaren ela flan daha güzel olabilir siz bilirsiniz tabi 🙏🌸