Zeynepclk_1 Merhaba arkdaşlar 14+0 haftalık gebeyim bugün doktora gittim doktor 15+2 dedi usg sonucu göre hayır 14+haftalık dedim o zaman önden gidiyor dedi tam olarak ne dmeek istedi acaba bebeğim 120 gram..Takipli doktorum 15+2 diyince kafam karıştı -_
Kittennn Zeynepclk_1 gelişimi ilerde benim bebişim de öyleydi 2 haftadan uzun bi gerilik ya da ilerilik sorun değil demişti bana doktorum ☺️
Yaseminmur26 Normal canım heep öyle devam edecek diye birsey yok ki benimde 1 hafta 4 gün önden gidiyor arkadaşımın iki hafta bir sorun teşkil etmiyor yani
Zeynepclk_1 Kittennn kötü bişey değil yani dimi bu beslenmem hep protein ağırlıklı doktor 1.5 hafta önde o zaman diyince şaşırdım ve koktum 🥹