Melss Haftam ayakta çok durduğumda oluyor gibi karnım sertleşiyor gibi kasıklarımda ağrı oluyor ve vajinama baskı oluyor ya da böyle sızı oluyor gibi. 2. Gebeliğim ilk gebeliğimden bu baskı hissini tanıyorum ama o zaman bebek büyüktü büyük olduğu için yaşanıyor diye biliyorum şimdi 10. Haftada olunca biraz tedirgin oldum. Aktif çalışıyorum yoruluyorum ondan mı acaba yaşayan var mı ?
Tugcebsky Ben 14-15. Haftalarda yasadım aynısını doktorum rahim kasılması dedi rahim genişlediği icin oluyormuş. Siz yine de doktorunuza danışın ama bence ilaç başlayabilir