gocebeanne Tam bir düzene girmiş gibi görünmüyor canım. Gittikçe ağrısı artıyor mu onu da not al derim. Gittikçe artması gerek çünkü. İki saat falan düzenli takır takır gelirse ve şiddet artıyorsa giderdim ben sanırım. Hastane uzak değilse zaten 5dkda bire kadar bekleyebilirsin fakat kanamam var demişsin. Yoğun bir kanamaysa çok büyük sıkıntı, düzeni vs hiçbir şeyi bekleme. Çok hafif lekelenme gibi olduysa doktoruna sorup hareket et derim