Fatos_0310 Geçmişten gelen bir laf varya hani ye tatlıyı doğur hakkıyı ye ekşiyi doğur ayşeyi ama ben durmadan ya turşu yiyorum yada tuzlu domates o zaman ne olucak şimdi başında gelen var mı canım anneler 😂
Aylaa123 Fatos_0310 tuzlu yiyince ödem oluyor tansiyon çıkıyor başka birşey olmuyor 😂gerisi boş hurafe
gktgmom Fatos_0310 ben çok tuzlu yemiştim canım sürekli turşu ve turşu suyu istiyordu cinsiyetimiz erkekti ama hamileliğin sonlarına doğru tuzlu yemenin acısı ödem olarak çıkıyor o yüzden çok yememekte fayda var
htck16 Fatos_0310 aşırı tuzlu şeyler ve turşu çok yerdim oğlum oldu ikincisine şuan gebeyim çok şey aşermedim bitek kavun falan çok istemiştim oda gene zaten erkek olduğunu öğrendim 2 . oğlum daha oluyor alakası yok yani 😂😀
Cansu-2600 Fatos_0310 Hiç inanmayın bence o lafa bende çok inanıyordum ama bebeğim beni çok yanılttı 😁 hamileliğimin ilk zamanları kavanoz kavanoz turşu yiyordum limon yiyordum tatlının yüzüne bile bakmiyordum. Kesin kız diyodum ben ve etrafımdaki herkes şuan 33+6 haftalık erkek bebeğe hamileyim 💕
KurabiyeninAnnesi123 Fatos_0310 ye bol tuzluyu gelsin tansiyon gelsin ödemler 😂 cok yememeye çalş ödemden yürüyemez hale gelirsin canm♥️
Marryy Fatos_0310 ilk gebeliğimde turşu ve tuzlu tüketirdim tatlıyı ilk 3 ay tüketememiştim- Tiksiniyordum😅 kızım oldu