Nursima6761 @“Gizeminannesi” artık son haftalarımda valla kolumu kaldirasim gelmiyor ne yemek yapacağımı düşünmekten o kadar bunaldım ki 🥹
Bettybuff Akşam yemeğinden ziyade sabah kahvaltı da ne yiyorsunuz Allah rızası için fikir verin ne yiyeyim diye düşünmekten aç kalıyorum sonra açlıktan midem bulanıyor hiçbir şey de canım istemiyor 🥹🤢
mcansu Bettybuff granola aldım ben en azından hazırlaması kolay kokusu yok yoksa kendi yaptığım şeyi yiyemiyorum granola süt bir küçük muz doğradım içine bu sabah öyle geçti
_mavii_ Bettybuff ben klasik kaşar peynir, zeytin, domates salatalık, ceviz 🤗 yiyeyim de bitsin modunda 😁
MorKelebek54 Bettybuff avokadoyu ezip krem ya da labe oeynirle karistiriyodum. Ekmegi tereyagi ile kizartip suruyodum yanina domates salatalik felan koyuyodum
Bettybuff mcansu ayy ben bununla doymam ki hiç zaten sofradan kalkıyorum ama hiçbir şey yememişim gibi kalkıyorum 10 dk da bir acıkıyorum sizde de öyle oluyor mu
MorKelebek54 mcansu ay benim bulantim felan yoktu ama bu koreliler yemek yerien video cekiyo ya onlari cok izliyodum 😂 onlari bi izle canin nasil ister bak gor 😂 cok guzel istshli yiyolar valla nerelerine yiyolar anlamiyorum. Kocaman hamburger yiuolar bi kac tane ben yarisinda tikaniuorum 😂
mcansu MorKelebek54 😅😅 bakayım onlara Ben çok güzel yemek yerdim 😅 yani tokum diyen benle acıkırdı şimdi yarım porsiyon aldığım şeyi bile bitiremiyorum illa eşime veriyorum sen ye diye ki zaten kendim yaparsam zoraki kokusundan hiç yiyemiyorum şu süreç hayırlısıyla geçse
Bettybuff MorKelebek54 avokado iyi fikirmiş gebelikten önce yiyordum baya yine devam etsem iyi olur ama tereyağı kokusuna no
Ngsngetnsgng Gizeminannesi mutfağın önünden geçemeyen ben normalde yemek yapmayı çok seviyorum ama maalesef ki yemk adı bile duyunca lavaboya koşuyorum doktorum bol bol siyah et yemelisin dedi ama aklıma geldikçe bile kötü olup birşey yiyemiyorum eşim sağolsun yapıyor yemekleri ama çok zor yiyemiyorum ya hiçbir şey
Muhammedmomss Ngsngetnsgng bende etten ve kıymadan çok tiksindim yiyemiyorum aklıma gelince midem bulanıyo ama garip bi şekilde dışarda yiyebiliyorum 😄
mcansu Muhammedmomss köfteden bende çok soğudum ilk hamileliğimde de tiksinmiştim 2 sene yiyemedim şimdi sar başa oldu
Ngsngetnsgng Muhammedmomss dışarıda da yiyemiyorum keşke yesem kan değerim çok düşük demir eksikliği var bir çok değerim düşük çıktı kanama da var doktorum böyle giderse düşük yaparsın diyor ilaç kullanmaya başladım ama et yemelisin mutlaka diyor yiyip kussam o bile iyi ama bir türlü olmuyor adı geçince kötü oluyorum
Bettybuff Muhammedmomss ayy bende öyleyim et tavuk kıyma sucuk hiç yiyemiyorum içim almıyor kokusu olsun tadı olsun
MorKelebek54 mcansu zamanla gecer insallah kuzum ☺️ merak etme azcik sabret hizli geciyo zaman ☺️ zamanin icindeyken anlamiyosun tabi
Muhammedmomss Ngsngetnsgng seninki baya kötüymüş ben okadar değilim ben evde dokununca kokusunu alınca yiyemiyorum dışarda yerim ama
Yenigebes 12+3 teyiz yemek yemek istiyorum ama yapacak gücüm olmuyor. Ve beklerken de midemde soğuk yanma hissediyorum sonra koku hassasiyeti kusma daha çok oluyor normalmi 🥺
Bettybuff Yenigebes bende yanma değil de aç bekledikçe midem bulanıyor kusma isteği artıyor bende 12+3 teyim