Kızların babam sigortasızdı 18 yaşını dolduktan sonra sigorta prim borcu gelmiş bana her ay evlendikten sonra da sigortalı oldum eşim den dolayı ama o borca her ay faiz işlenmiş ne yapıcam ben bu konu hakkında bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi ödemek zorundamıyım böyle bir şey olduğundan haberim bile yok