gunesinannesi__ Merhaba anneler elektrikli ana kucağı almayı düşünüyorum elele kullanan yada başka marka tavsiyesi olan varsa paylaşırsanız sevinirim
Alone gunesinannesi__ merhabalar. Kullanmadım ama bende almayı düşünüyorum. Bir de farklı çeşitleri var aradaki fark ne onu da anlamış değilim. Yorumlarda kalayım bende
Melikepak gunesinannesi__ Elektrikli olanları pek önermiyorlar maalesef Elektrik akımı olduğu için bi yazı da okumuştum normal olanlar kendi haraketleriyle haraket ettiği için gelişimini de olumlu yönde etkilediğini yazmışlardı söylemek istedim 🙂
Sulearas gunesinannesi__ bende ılk kızımde almamıstum ama kolum koptu dallamaktan ve pişpişten sımdı aldım hepsi bı arada ayrıca sadece elektırıklı degıl pul takabışacagınız yerde var Elele 2 aldım
Dagdelen61 Yorumları gayet güzel hem elektrikli hemde pili mevcut , sanırım iki şekilde de kullanabiliyor. Ben aldım ama henüz kullanmak nasil olmadı son haftalarımdayım tabi her bebek bir degil kimisi duruyor kimisi durmuyor kullanınca tecrübe edecegim 🫶🏻
lidyaa30 gunesinannesi__ bende kanz almayi dusunuyorum ilk eleleyi gordum ama kanz daha iyi biraz arastirdim suan indirimde hatta 5000 civari :)
tatlibebegim_ gunesinannesi__ el ele madre aldım bebeğim beğenmedi sıfır duruyor içinde 5 dk anca yatıyodu bi iki sefer kullandım başkada kullanmadım geri kutusuna kaldırdım durmayacağımı bileydim almazdım🫠