Kizlar şuan ultrasona göre 38+3 normalde 37+0 im ve bugün dinlensem bile asla bitmeyen bir vajina ağrım var daha doğrusu vajina kemiğim ve sürekli şiddetleniyor 13 Eylül doğum var ama bu ağrı beni bitirdi bugün kasıklarım da ara ara sancı oluyo ama geciyo vajina kemiğim asla gecmiyo ve adım atamıyorum sebebi nedir sizce aynı şeyi yaşayan var mı bana bir akıl verir misinizzzz