Ozlemmmmm Ara ara oluyordu zaten Bayadır rahattım iki gündür afedersiniz baya şişti yine 1 haftaya doğumum olacak geçmez diye ödüm kopuyor ağrı kesici krem buz kompres vs hicbisey ise yaramadı kabizda değilim etkili bi çözümü yokmu
Gunduzanne Ozlemmmmm kıyamam sana.. ablamda aynısını yaşadı baharatlı acı ekşi şeylerden kaçındı. Ama doktoruna söyle muhakkak sana ya bi krem ya bi takviye bişey verir bebeğe zararı olmayacak şekilde. O acıyla kendini strese üzüntüye sokma bu bebeğe daha zararlı bi durum
Busraozd27 Ozlemmmmm ben de 39+4üm eli kulağında ama ne yaptıysam geçiremedim beklemede kalayım burada🥺
sandraa2 Ozlemmmmm doğumdan öncesi için doktoruna danış ona göre krem yazar Bnm de doğumdan sonra başladı ve gerçekten dayanılacak gibi değil fitil kullndm gayet iyi sonrası kötü