Eslem2112 Kızlar daha önce tüm denemelere rağmen emzik tutmadı bu sefer eski eşyalarını toparlarken kutusundan hiç cikarmadigim bı emzigi sterilize ettikten sonra yine şansımı denedim ve tuttu şunu soracaktim ama acaba geç mi oldu vermezsemi
Gunduzanne Eslem2112 şöyle annem hep bana emzik bebeği sakinleştiren kriz anlarını yöneten uykuya hazırlayan bişey olduğunu söyledi. Gerçekten de öyle ablamın bebeği de geç tuttu ama çoğu durumda sakinleşmesinş uykuya dalmasını dikkatini toplamasına yardımcı oldu. Yerinde olsam tuttuysa veririm kötü bişey değil belirli bi yaştan sonra da bi şekilde bıraktırırsın
Alone Eslem2112 yani sonra birde onu bırakması var🫣 benim için en sıkıntılı dönem ztn 6 aya kadar olan dönemdi. O sebeple ben olsam 6. Aydan sonra vermezdim (önceden emiyor olsaydı bırakma henüz derdim ama bu zamana kadar emmemiş artık da emmesin boşver )
hayalim35 Eslem2112 sadece uyutmak istediğinde ver böylece fazla alışmaz bıraktığında kolay olur bnm 3 çocuğum var ikisi bırakması çok kolay oldu sadece uyuşuklarında ya da çok ağladıklarında verdim bebeğim 4 aylık veriyorum yine
zeynosileannis Eslem2112 bana göre ilk aylarda tutsa daha iyi çünkü en zor zamanlarıydı 6. Aydan sonra vermezdim galiba
Alinrabia Gunduzanne kesınlıkle bnm kızımda 2 bucuk aylıkken tuttu 8 9 aylıkken kendılıgınden bıraktı suan 15 aylık emzık yok hayatımızda
Eslem2112 Gunduzanne bende öyle düşünüyorum uykuya dalarken veriyorum sakinlesiyor canım uyuyor kızımda ilk baş aldı altı aylıkken kendiliğinden bıraktı
Eslem2112 Alinrabia benim kızımda öyleydi en başından tuttu altı aylıkken bıraktı uykuya geçerken veriyorum sadece daha kolay uykuya daldığı için
BusraaZeynep Eslem2112 geçen gün hastanede kesinlikle emzik verilmemesi gerektiğini diş damak yapısını etiklediğini hatta zeka üzerinde bile olumsuz etkleri oldugunu anlattı eğitmen. Ben de doğum yapmak üzereyim kullanır mıyım bilmiyorum ama ablam annem de çocuklarında kullanmamış bizlerde. Paylaşmak istedim