Kızlar selam ben 15 ağustos da aşılama oldum. 26 ağustos da hamileliğimi 10 ile öğrendim 2 gün sonrası 28 di 4 gün sonrası 213 dü bugün keseyi görmek için gittik ama göremedik hem Altan hem üsten baktı doktor ama çok küçük birşey vardı şüpheli diye 2 gün sonra tkrr gideceğim bugün de Beta hcg 3959 çıktı böyle olan var mı dış gebelik falan değil dedi doktor. Herhangi bir terslik de görünmüyor dedi ama keseyi net bir şekilde göremedi benim gibi olan var mı?