Doğum yapalı 5 gün oldu mama destekli gidiyoruz sarılık olduğu için , şimdi arkadaşlar hemşire sütün geldiğinde mamayı yavaş yavaş kesebilirisn ddi , şimdi göğsümü sıktığımda bir damla akıyor her sıkmam da akıyor ama böyle sütüm çamaşırımı filan islatmiyor kendiliğinden akmıyor bu sütüm yeterli demek midir yoksa kendiliğinden de akması mi lazım, kızıma yetiyor mudur emin olamıyorum yettiğini nasıl anlarım , uzun süre ememiyor uyuyor ve o yüzden sürekli emmek istiyor bende diyorum acaba doymuyor mu ? Bana anlatır mısınız sizce sütüm var mı yok mu bilemiyorum 😟