Prenseslerim_ 2 test yaptim postivti cuma ve cumartesi simdi regl oldum ne yani simdi hamile degilmiyim
Oksuruksurubu Prenseslerim_ yerleşme kanaması yaşıyor olabilirsiniz testlerin resmini atarmsnız. Bende regl oldum sandım meğer yerleşme kanamasıymış. Hatta düşük tehlikesi varmış adet oluyorum sansaydım şuan düşmüştü
mothercup Prenseslerim_ sol üstte 3 çizgi var resim yükleye bas kuzu sonra linki kopya yapıştır huraya
Gokturkmom_ Prenseslerim_ Forum ana sayfada soldaki üç çizgiden resim yükle kutucuğundan yükleyebilirsiniz. Veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek Direk linkler altındaki linkin sonunda yazan Kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/ 💝🌸