Alone Nananan fetal eko yaptırın orada daha detaylı görürler. Bizde detaylı ultrasonda kalpte delik dedi aort damarında darlık dedi. Fetal ekoya girdik aort fln sağlammış şükür. Bebeğimin pozisyonundan dolayı yanlış görmüş. Ama dediğiniz Kistler hakkında bilgim yok
beautifulgirl Alone o ücretli bir işlem mi canım peki fetal eko devlet Hastanesi yapar mı acaba parlaklıktada uygulanan bir işlem mi anladım kalpte delik ve parlaklık farklı şeyler sanırım bende bilmiyorum ki gerçekten ilk defa başıma geldi böyle bişey 😔
Alone beautifulgirl evet ikisi farklı şeyler. Ben devlette yaptırdım ücret ödemedim özellerde ücretli. Ama devletteki kadın doğum doktorunun gerekli görüp yönlendirmesi lazım yoksa direk gidemiyorsunuz o bölüme
beautifulgirl Nananan evet gerçekten Bilgi vermekten eriniyorlar bende şehir hastanesine gidiyorum çekiniyor insan ya hiç geçer geçebilir demediler bakıyorum burada çoğuna geçer demişler
Brgmde Gunduzanne kuzum bende dörtlütaramaya girmek istemiyorum. Direkt detaylıya girsem yetermi? İkiliye girdim zaten temiz cıktı düşük risk
Gunduzanne Brgmde detaylı sadece bebeğin organlarını vs ölçüyo canım, fetal dna direkt kromozom hastalıklarına kalıtsal hastalıklara bakıyor ikisinin yeri çok ayrı. Ben ikili üçlü dörtlü hiçbişey yaptırmadım çünkü 9. Haftamda fetal dna yaptırdım.
Gunduzanne Alone ama elimize bi rapor vermiyo devlet hastaneside sadece odadaki perinatoloji doktorları değerlendiriyor sizinde öyle mi oldu ?
Simasu14 Nananan Banada bir delik var dedi 2 gün sonra perinatoloji kontrolüm var. Kapanır demişti. İnşallah kapanmıştır
Gunduzanne Nananan sonuçta bi iğneyle bebeğin kesesine giriyo hani su kaçırma durumları olabilir diye öyle söylemiştir ki haklı, herkesinki sorunsuz geçmiyo risk yüksek
Nananan Gunduzanne insan çok kararsız çaresiz kalıyor keşke fetal DNA yaptıracak kadar imkanım olsa onu yaptırırdim
Alone Gunduzanne evet cnm ama ben çıktı istedim. Özele de gidiyorum oradaki doktoruma göstermek için. Çıktı isteyince rapor gibi bişey verdiler detaylı yazıyor