Kızlar benim adetim 1 hafta kala şiddetli ağrı ve kusma yaşadım acile gittim sadece idrar testi yaptı ve serum taktı sonrasında idrar yolları enfeksiyonu dedi tek gecelik bir toz verdi ağrım hafifledi ama hala bi ağrı hissediyorum.7 eylül de adet olmam gerekiyordu olmadim enfeksiyondan dolayı mı gecikti böyle bir durum yaşayan varmi