nurkaya_11 normal doğum istiyordum nişan geldi 4 gün sonra gece hafif sancılar basladı ardından hemen suyum boşaldı hazırlanıp hastaneye gittim anne oksijen alamıyor bebeğe oksijen gitmiyor diyerek sezeryana aldılar özelde olmuştum gayet güzel geçmişti 2. Yi devlette olucam bakalım sağlıkla alalım beybileri