rr321rr 6 haftalık hamileyim ve sürekli başım ağrıyor aynı durumu yaşayan var mı acaba ne önerirsiniz
Gamzeli-annee rr321rr benim bide migrenim vardı sürekli ağrımaya başladı ağrının başladığını hissettiğimde hemen parol içip bide kahve içiyorum üstüne öylelikle geçiyo
Sahra-28 rr321rr Benimde var bu son 2-3 haftadır doktorum tansiyonunu ölç normalse bir sıkıntı yok demişti
Gamzeli-annee rr321rr ben doktoruma söyledim oda sadece parol içebilirsin dedi ebe de kahveyi söyledi öylelikle çare buldum