201888 perşembe pazarına hoş geldiniz. 😬 öncelikle hayırlı olsun. Allah kucağınıza almayı nasip etsin. Size forum hakkında hayatınızı kolaylaştıracak bazı detaylardan bahsedeyim:
"gazdır o, hareket olsa duramazsın!"
"kaynana, elti, kayın, görümce foruma girerken kapının önünde beklesin!"
"borulara, duvarlara tırmanmayın, çılgın danslar etmeye kalkmayın bebek ve anne sağlığı için artı olarak diğer gebelerin zihin sağlığı için tehlikeli ve yasaktır."
"bebeğinizin kilosu ve boyu çok önde olabilir. kendinizi sık sık yoklayın çünkü doğmuş bile olabilir. ya bebek ileride değil de siz gerideyseniz? hiç bunu düşündünüz mü?"
"kız mı? erkek mi? vallahi ultrason ne diyorsa odur. nub, ramsey, çin ve rus benzeri bilimum yöntem konusunda annelerimiz ikiye ayrılmış durumda. üzgünüz :("
"kocamdan nefret ediyorum!!"
aaa üzerimize iyilik sağlık... 🙄
"demek hiç kilo almıyorsun ve bu konuda çok üzgünsün.... hımm adres versene bi' bi şey deneyeceğim..."
"canım ZARTİNGEN YEMEĞİ çekti."
LİNÇ! başlığa yemek içerir yazıp içeride ziyafet verebilirsin.
"Soda içince bebek erimez ama bu soruyu duyan diğer gebelerin sinirleri erir!"
ay aslında daha çok şey var da yazmaya üşendim.
şaka bir yana tekrar tekrar rabbim bu yolda yardımcın olsun. bebeğinizle mutlu bir hayatınız olsun.