Betusmsr Selam anneleerrrr Hisstmeye başladınız mı hareketlerini 19+4 üz İçimden birşeyler vurup kaçıyor gibi 😂bebek mi bağırsak mi diyorum anlayamıyorum 😂
Caglacolak5237 Betusmsr benim 2. Gebeğilim 19+4 net bi şekilde hissediyorum bebeği 😂 bende sende de bebektir
Melosum34 Betusmsr 18 haftadan sonra ufak ufak hissediyorsunuz zaten bide 2.falansa hissedersiniz bizim ki nazlı çıktı 2.gebeliğim düşükle 3 oluyor 18 haftalık tık yok 😂
Tutaste_ Betusmsr bende o hafta civarı yırtılma gibi bişey hissetmiştim gece çok korkmuştum :DD iki haftaya tam hissedersin :D
Hcrndgn Bizde 22+6 olduk sezeryan olucak galiba Aralık sonu gibi olur diye düşünüyorum acaip hareketli ikinci gebeliğim ilki çok sakin geçmiş şimdi anlıyorum 😀