Hafize Merhaba sevgili anneler sabah 5 de suyumun geldiğini hissederek uyandım yeşilimsi bir sıvı ama miktarı fazla sancım yok sizce hastaneye gitmelimiyim ben Amerika’da yaşıyorum doktorun ofisinin açılmasına 1,5 saat var o saate beklesem nasıl olur
Elifzeynepela Hafize nurdan öğrendiğim kadariyla yeşil su gelmesi bebegin kaka yapmış anne karnında . Bence acil hastaneye gidin. Sizi tedirgin etmek istemem.ama acil hastaneye gidin.