Merhaba hanımlar,
43 gün önce normal doğum yaptım, lohusalık sürecinde ara ara kanamam oluyordu. Üç gün önce tam bitti derken bugün adet kanaması gibi kırmızı renkli kanamam olmuş. Bebeğimi emziriyorum, emziren anneler doğumdan sonra en erken 10. Haftadan sonra adet kanaması görür gibi yazılar okumuştum. Şimdi bu kanama adet mi yoksa lohusalığın devamı mı ? Evimden uzaktayım doktora gidemem şimdi. Kafam karıştı rica etsem bu konuda fikri olan varsa beni bilgilendirebilir mi ? Doğumdan ne kadar süre sonra adet döngünüz başladı?