ilaydamom_ hiç üzülme benim de bebeğim 3350 idi 37+4 de doğum yaptım 2750 doğdu ve gayet sağlıklı bir bebekti. Bebeğin sağlığı emin ol kilosundan daha önemli çünkü ultrasonda 4 kg dese 200 250 gr yanılma farkı var ve bebekler doğduğu günün sabahına 150 gr net veriyor ödem çünkü