Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun.. iki yıl sonra bu postu ikinci kez atıyorum🥹ne kadar şükretsem az geliyor yetmiyor Rabbim ne istesem verdi bana 🙏🏻 üçüncü çocuk düşünmedim açıkçası bu devirde bu şartlarda zor olurdu diye iki tane olsun istedim hep. İlki erkekti ikinci kız olsun çok istedim çünkü korktum ikinci de erkek olursa üzülür müyüm şikayet eder miyim kız olsun diye tutturur muyum diye🥲Herşeyden öncesi sağlık tabii ki ama çok şükür ki şimdi kızımı bekliyorum ve kaldı son 99 günümüz🥹Biliyorum bu günden sonra artık günler çok hızlı geçecek ve bi bakmışım doğum haftam gelmiş o yüzden artık hazırlıkları tamamlamaya başlıyorum 🫠Allah isteyen herkese nasip etsin🌸