Alpmom__ Bugün aşının 1. Dozunu oldum . 2. Doz içinse 1 ay sonraya ebemiz randevu verdi . Genelde 2 hafta sonra yazdıklarını okumuştum . Sizde iki tetanoz arası kaç gündü acaba ? Normal mi bu süre ?
Zuhal_Y Alpmom__ yan etki yaptimi acaba daha once vurdugumda baya yan etkisi oldu . Ozel bi aşı var adacel diye vurduran varmi ? O aşiyo dr sorup onaylarsa vurdurcam .
Alpmom__ Miross0114 beni de aramadılar ama haftasının geldiğinden haberdardım kendim gittim . 21. Haftadayız