orkidemm_ 13 ay uzun bir süre ama eğer Allah nasip etseydi olurdu bence tüpleriniz açık denmiş, kalanı Allaha kalmış inşallah en kısa zamanda hamile kalırsınız benim doktorumun dediği tek şey var çocuk yapmayı kafandan at, o kafanda döndükçe her şet daha zor olur ama tabi siizn uzun süre olmuş sizi de anlayabiliyorum