EbruKrhn ya boyle sanki icimdeki damarlardan bisy mi oynuo gibi desem ya da boyle icimde hava fitik oluo gibi mi desem kasiklarima
dogru oyle bisy oluyo ama doktora sordugumda guldu daha erken o bagirsak hareketleridir dedi ilk gebelk die anlamadm yani