Ebruessar35 evet benim başından beri hep ağrılarım olurdu sonra bianda hepsi dindi agrilarimin doğum yapmayı beklerken ağrım yoktu hiç tuhaf şekilde sonra sonra kalçama vurmaya başladı bı ağrı öyle doğurdum osurekli düzensiz ağrılar başladı tam dogurucam diyorum ağrı hafifliyodu