Yldsmt_1405 Adetten önce test yaptım iki kez pozitif çıktı Emin olmak için kan verdim. 17.1 çıktı Regl olmama 5 6 gün var hamilemiyim Kimyasal gebelik falan olabilir mi tedirginim
Gokturkmom_ Yldsmt_1405 hamilesiniz beta takibi yapın daha adetiniz geçmemiş düşük çıkması çok normal
Sumisali_ Yldsmt_1405 sonuca göre hamile görünüyorsunuz ama çok yeni olmalı hayırlı olsun tebrik ediyorum ♥️ düzenli tahlil vermeye devam edin sağlıkla artış olur inşallah 😊