Sadecebirisi Bu gün cinsiyet için doktora gittim bu arada15+2 hamileyim.Doktor cihaz iyi değil cinsiyeti göremedim ama kıza benzettim dedi.Doktoru böyle tahminde bulunup doğru çıkan oldu mu hiç?
Elif578 Sadecebirisi benimkinin de cihazı kötüydü kız gibi demişti bende özele gittim kız mış öğrendik