Elifff2112 Kızlar adetim 1 gun gecince cuma günü yani kan testi yapıldı betam 136 çıktı bugün doktorla görüştüm düşük dedi carsamba tekrar bakalim dedi gebelik var mi gerçekten diye dedi kafam karıştı bilgisi olan var mı bu konu hakkında
cansureis Elifff2112 Adet günümden 1 veya 2 gün önce 115 le öğrenmiştim şuan 10 haftalık😍 İnşallah sizinde sağlıklı ilerleyecektir beta takibi yapılır muhtemelen haftaya gittiğinde kese ufakda olsa görünür bende öyle olmuştu
Aslaninannesi_ Benim iki gün gecikmişti 94 Tü banada düşük dedi iki gün sonra tekrar yaptım 330 küsürdü şuan 16.haftadayız merak etme panik yapma canım 🧿😊