Ebrueren devlete gidiyodum pozisyondan dolayı görünmüyo demedi ki zaten bacakları açık görünüyor o kısmı çok net ama demiyo bana net bişey şimdi özele gidicem randevu aldım cihazlar mı kötü anlamadım ayrıntılı ultrasona da geç kaldın dedi yapamayız dedi 19 hafta için özeli aradım geç kalmışım ne yapmam lazım diye o da dedi ki tam tersi 22. Hafta da yapılıyor en erken ben anlamıyorum neden böyle yaptıklarını 🤷🏻♀️