Yarın 11de sezaryen doğumum var, başından beri çok riskli bi gebelik geçirip hamd olsun bu günlere kadar geldik ama riskler bitmiş değil, geçirdiğim enfeksiyon yüzünden rahmimin alınma ihtimali ve enfeksiyonun bebeğime geçmiş olma ihtimali yüksek ne yazık ki.. 2 yaşında da bi kızım var ve korkuyorum… Dualarınız da bana ve bebeğime de yer verirseniz çok mutlu olurum 🥰 şimdiden Allah razı olsun, sizlerinde gönlünden geçenleri nasip etsin İnşaAllah 🍀