Arkadaşlar kontrolden yeni geldim , ben de şeker yüksekliği var insülin kullanıyorum. Çok şükür su fazlalığı falan yok ama bebeğim 10 gün önden gidiyormuş fakat çok iri değil problem yok dedi doktorumuz. Bebeğim şu an 1836 gr 41 cm , sizin bebişler kaç kg ?