poyrazege1503 Kizlar aranizda muhasebeci olan tanıdığı olan farketmez birsey danışmak ıstiyorum. Dogum iznine çıktıktan sonraki 4 ay boyunca sigortamız ödeniyor mu iş yerim bana ödenmediğini söyledi
Yeniyeniden poyrazege1503 net söylüyorum ödenmiyor araştırdım bende emekli olmama 13 ay var ara boşluk 4 ayı kendim ödeyelim dedim kabul edilmiyormus ssk ile görüştüm dogum borçlanması 2 sene geçmesi lazımmış üzerinden oyle kabul ediliyormuş kisaca ne yapsak olmuyormuş ya işi bırakacaksınız. Elden ödeme yapacaksınız yada çalışarak ödeme başka seçenek malesef yok
iremd-1798 poyrazege1503 yok sigorta ödenmiyor ben şuanda doğum iznindeyim e devlette ödeme yok ben de sordum ödenmediğini söylediler. Para konusuna gelirsek 850 civarı süt parası yatıyor doğum parası da 49 binmiş. Bana parçalı yatıyor. İlk 12 yattı şuan 20 yatacak sisteme girilmiş beklemedeyim.
Yeniyeniden poyrazege1503 aradınız sorun bakalım nasıl yapıyormuş bizede akıl versin ssk kendisi kabul etmiyorda
Pembemavi1 İşveren raporlu oldugun zaman için sgk ya ücret yatirmiyor ancak sigortan devam ediyor. Nasıl normal zamanda 3 gün rapor alırsak 27 gün sigorta yatiriyorlar 3 gün yatirmiyorlar ise bunda da 4 ay boyunca odeme yapmıyorlar ama sigorta devam ediyor.
poyrazege1503 Yeniyeniden e peki ben işsizlik maaşı almak istiyordum is yerimle konuştum dogum izninden sonra benim çıkışını yapacaklar. Ama işsizlik maaşı için 120 gün mü 90 gün mü ne rapor olmaması şartı varmış sanırım dogum raporu bunu etkiler mi bilginiz varmi
poyrazege1503 Mervealya1992 anladım. İşsizlik maaşı almak dogum iznini etki etmiyormuş sanırım doğrumu iznim bittikten sonra iş veren beni çıkarırsa işsizlik maaşı bağlanıyormu 4 ay sigortam yatmicak olması halinde
Zehra-55 poyrazege1503 analık izni işsizlik ödeneğine engel değildir diye yazı okumuştum. Google da bak istersen
Mervealya1992 poyrazege1503 analık izni oldugu ıcın engel degıldır son 3 yıl 600 gun olma koşulu ve patron senk cıkarması lazm
Fatoskoc poyrazege1503 maalesef iznin bittikten sonra bile alamazsın işsizlik maaşı doğum izininde olsanda raporlu gözüküyorsun sigortan yatmıyor sadece doğum parası alabilirsin bende aynısını yaşamıştım 🫠
Sedakrt iremd-1798 siz kaç senedir çalışıyorsunuz bende maaş artı prim usülü çalışıyorum 2 yılım doldu doğum parası ne kadar alırım nasıl hesaplanıyor
Gg5348 iremd-1798 ben de 32. Haftamda rapor aldım da kendi hesabımı eklemek istiyorum e devlete siz nasıl yaptınız ilk parayı ne zaman yatırdılar